Vår väder.

Shit,vilket underbart väder det har varit hela dagen. Varmt & skönt.

Gosh... Jag kan inte bestämma mig Jägers eller Strandbaden..?
Jag kommer ha riktigt roligt på både ställena men på olika sätt.
Men det känns som om jag åker till strandbaden kommer jag kanske ångra det senare,och bara gå & sura över det hela kvällen! Om jag åker till jägers kommer jag ha sjukt kul med nya folk,men jag kommer ha missat sjukt mycket här nere och säkert ångra mig senare att jag inte var med där... Äsch,vi får se hur det blir. Trots allt en hel vecka kvar till fredagen. Det kommer bli en riktigt bra fredag var jag än hamnar känner jag på mig!♥

Fast jag vet fortfarande inte helt säkert vad jag ska ha på mig,haha! Blir förmodligen stan i morgon med bästavän och hitta något bra. ^^

Vet ni vad? :-D Det är bara typ 5 veckor kvar tills det blir flyget till TENERIFFA och stannar där i en vecka. Värme,sol,bad,stek,långa ute kvällar,hotell,äta på restaurang varje dag. UNDERBART.. ♥

2010-03-18 @ 20:27:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lina yngstrand

MINA FLICKOR!

2010-03-19 @ 22:04:32
URL: http://linabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0