Helgen riktigt bra!

Hello sunshines! =)

Vädert är underbart,helgen har varit perfekt! Liver leker,äh.. kan inte bli bättre! ♥
Strandbaden var riktigt bra med mina tjejer. Men fix & allting innan @ daniellas place. =)
I LOVE MY LIFE.. ♥

Äntligen är det lov och jag ska verkligen sova ut! Och hinna umgås med alla mina vänner!

Bilder från innan strandbaden.^^



HAHAHA! Tjejer ni är riktigt bra! Ni lyser upp mina dagar.
Tack Emma,Linda,Nicole&Daniella för ni gjorde kvällen riktigt bra. I love you all. ♥
2010-03-28 @ 21:14:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: bästiis<3

jävla cepe! tog dom fulaste bilderna :@

jaja lavio,mitt allt♥

:d <333333

2010-03-28 @ 21:16:54
URL: http://daniellacamara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0