Träning today.

Hej alla. ♥

Rolig dag igår. Stack till vellingecupen för att kolla när alla lag spelade. Höllviken vann i flickor 96. Grattis!
Träffade Caroline,Anna & Linnea. Verkligen saknat er! Träffade också Jake & Felix där. :)
Sen bara hem & tog det lugnt med Lina. Var helt slut & kalla efter att ha stått och väntat på bussen i en halvtimme i minusgrader... Usch!

Idag blir det att träffa saknade Jakob & Sebastian. Får se vad vi hittar på! :)
Sen träning med bästa laget,jag älskar er! Och efter förmodligen träffa mina tjejer & killar. Mysigt. ♥
Eller så blir det kanske Marshmallow med Catha,men tror inte det... Tyvärr.

Jag saknar min daniella väldigt mycket. :(

Ny tagen bild. Puss.
2010-02-22 @ 15:13:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lina

ja,jag diggar bilden as mycket mäd..:! :OOo<3

haha, ha så kul ikv.

med catha eller dem andra.

så kallt det va igårnär vi v'äntade!!! asså OMG!

haha puss älskar dej :Dddd<3

2010-02-22 @ 15:23:14
URL: http://linabby.blogg.se/
Postat av: catha

synd att det inte blev något!

ring mej så fort du ser detta sötnos.

kramar catha <3

2010-02-23 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0