Josefin idag!

Hej! :D

Träffade Josefin idag,riktigt roligt! Saknat henne väldigt mycket! ♥
Verkligen skönt att prata med henne,om ALLT. Och man skrattar hela tiden med henne!
Helt underbar. :) TACK FÖR IDAG ÄLSKLING.

Planerat var egentligen att också träffa min andra saknade vän
Rebecca.
Men tyvärr blev det lite missförstånd,och jag hann inte träffa henne alls...

Ja,nu är lovet slut. Och jag är väldigt nöjd med mitt lov iallafall.
Hunnit träffa dem flesta jag ville träffa under dessa dagarna & har haft helt perfekt med alla! ♥

DANIELLA KOMMER HEM IDAG OCKSÅ,OCH JAG ÄR ÖVER LYCKLIG FÖR JAG SKA TRÄFFA HENNE I MORGON! OH YES. ♥


Jag & Josefin förra gången vi träffades. Lika roligt varje gång. :D

2010-02-28 @ 20:21:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lins

ue,jag hatar skolan mest.

du är sööööööt :D

2010-02-28 @ 21:11:39
URL: http://linabby.blogg.se/
Postat av: Svar till Lina :)

Usch,jag med...

Tack! :)

2010-02-28 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0